dijous, 5 de setembre del 2019

Relacions entre els mestres

Hi ha col·legis on les relacions personals entre els mestres no són gaire bones..., les vanitats, l'orgull, el no saber treballar en equip, la mala direcció o coordinació pot influir en què passin aquestes coses, és allò de les capelletes, o com dirien ara, es formen governs dintre del govern. Sempre ha passat, diuen, encara que jo no ho vaig viure, almenys a Primària per on jo em solia moure. Hi havia un parell de coses que no podia suportar, una era que es parlés malament d'un company que no fora present i l'altra que no es fes tot el que cal per millorar i facilitar la convivència dels mestres. Recordo que al meu cole teníem penjada una pancarta que deia "Si us plau, fem més fàcil la convivència"...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada