diumenge, 12 d’abril del 2020

El meu examen d'ingrés

En el meu temps, quan volies estudiar havies de fer l'ingrés al batxillerat. Jo el vaig fer lliure i em vaig anar a examinar a Tortosa. Recordo que havies de fer una divisió per quatre xifres, amb la prova, allò de D =d x c + r, i l'havies de clavar, després un dictat amb menys de tres faltes i, per acabar, unes preguntes de cultura general. Jo ho vaig fer tot bé, menys una coseta que me la van perdonar i em van aprovar… em van posar allò de "Apto". Vaig fallar en l'any del descobriment d'Amèrica per Cristòfol Colom… jo vaig dir l'any 1942 en lloc del 1492, i un capellà que havia al tribunal em va dir que així hauria pogut anar ell, però la resta ho vaig fer bé, ho vaig respondre tot i vaig passar sense cap problema al batxillerat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada