dissabte, 1 d’abril del 2023

Veure'ls menjar

Sempre he tingut una certa curiositat en donar i veure menjar als animal. Recordo que l'àvia tenia aviram lliure pel pati, els tallava enciam, tomàquets, escarola, a bocinets petits, també afegia una mica de moresc i, fins i tot, algun grapat d'arròs trencat, i jo m'ho mirava i em feia gràcia veure com les gallines, els ànecs i les oques s'ho empassaven tot. El padrí criava bous, bé, engreixava vedells, y també gaudia de veure'ls menjar l'aufals i la palla una mica mullada perquè així s'enganxaven bé uns grapats de farinasses d'arròs, m'encantava veure'ls remugar ajaguts al terra del corral. També m'agrada veure molt, cóm mengen els cavalls, les ovelles, els porcs i els galls d'indi i els ocells...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada