dimecres, 28 de març del 2012

Les meves nenes

Han estat les meves últimes companyes professores, a La Salle de Reus. Fèiem els quarts de primària (A, B, C). M'encantaven... tenien (tenen) aquella naturalitat activa, tan rica, tan plena de recursos i matisos que ser allí prop era un enriquiment, una càrrega positiva, tot un plaer i recreació, en veure les seves facilitats en cada una de les actuacions pròpies de la feina.

Per edat, els podia ser pare perfectament, per això, quan parlava amb algú, sempre deia que eren les "meves nenes". Complementàries, originals, molt seves i dels nens, formen un parell de "dues" estrelles, en un món cada cop més tenebrós. En un principi, mai les separaria, tot i que a la llarga, per bondat i qualitat pedagògica, volaran soles, amb tota propietat i mereixement.

La Txell i la Marga... sempre seran "les meves nenes"... estimades.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada