dijous, 22 de març del 2012

Futbol

De petit, jo volia ser metge, quan jugàvem amb les nenes del meu barri. Evidentment, també anava per bomber i, sobretot, per jugador de futbol. Futbol, aquell joc meravellós on juguen onze contra onze i un senyor de negre xiula cada cop que algú fa un gol, o fa alguna infracció del reglament.

Avui, parlar de futbol és parlar del Barça de Guardiola, qui té el món futboler bocabadat en veure futbol Mozart,futbol art, futbol sortit de la millor connexió, del millor equip possible. Sí, m'agrada el futbol Messi, el futbol Iniesta, Xavi, Cesc, Pedro, etc. Sí, el futbol em distreu i el Barça em fa gaudir molt.

2 comentaris:

  1. ¿I els diners que m'ha fet perdre amb champagne francès aquest Barça del que parles cada vegada que, després d'una victòria culé, brindàvem "per l'amistat"...? jajajajajaja... I enguany què...? No brindarem pas...? jajajajajajaj... ;-)

    ResponElimina
  2. Tambe ho podem celebrar si guanya el Madrid...
    Els centims dona’ls per ben utilitzats! ;)
    Records!

    ResponElimina